24H / 7 dni
Całodobowy
Serwis techniczny
już w pakiecie
Premium Prestige

Serwis

Nasza firma świadczy usługi z zakresu naprawy, przeglądu i konserwacji urządzeń biurowych - zarówno gwarancyjnych, jak i pogwarancyjnych. Jakość tych usług, wieloletnia praktyka i w pełni profesjonalne podejście do naszej pracy sprawiły, że w krótkim czasie zyskaliśmy zaufanie klientów. Świadczą o tym doskonałe referencje, jakie od początku istnienia naszej firmy nam wystawiają.

Większość konkurencyjnych firm serwisuje sprzęt tylko jednej marki. Nasi inżynierowie z Działu Serwisu są przeszkoleni w zakresie obsługi i naprawy wszystkich oferowanych przez naszą firmę marek.

CANON, DEVELOP, GESTETNER, HP, INFOTEC, KONICA, MINOLTA, MITA, NASHUATEC, PANASONIC, REX ROTARY, RICOH, TOSHIBA, UTAX, XEROX, BROTHER, OKI, OCE, EPSON, SHARP, OLIVETTI, KYOCERA-MITA, LANIER, LEXMARK, KOBRA oraz wiele innych.

Do zadań naszej ekipy serwisowej m.in. należą:

  • usuwanie awarii w najkrótszym możliwym czasie w miejscu ich
  • użytkowania lub w siedzibie serwisu
  • zabezpieczenie magazynowe części i podzespołów oraz materiałów niezbędnych do prawidłowego działania urządzenia
  • informowanie o stanie technicznym pod kątem dalszej eksploatacji
  • sprawdzenie stanu technicznego podzespołów
  • planowanie wymiany zużywających się części i materiałów
  • szkolenie umiejętności personelu obsługującego urządzenie
  • służenie radą i pomocą przy problemach powstałych w związku z użytkowaniem urządzeń
  • bezpłatne porady przy doborze i zakupie nowych urządzeń zgodnie z zapotrzebowaniem

Niezawodny serwis i doskonale wykwalifikowany personel techniczny posiadający wieloletnią praktykę to podstawa naszego sukcesu. Nasi klienci wiedzą, że kupując urządzenie, uzyskują jednocześnie dostęp do najlepszego serwisu i nie będą mieć żadnych problemów z jego użytkowaniem.

Co jeszcze wyróżnia nas spośród wielu firm naszej branży?

Obsługujemy całą gamę urządzeń biurowych. Jaką korzyść może z tego mieć Twoja firma? Jeśli posiada urządzenia różnych marek, nie ma wygodniejszej formy serwisowania, niż wezwanie jednej firmy do obsługi wszystkich urządzeń. Pozwala to nie tylko uzyskać wszechstronną i profesjonalną pomoc, ale również obniżyć koszty świadczonych usług.

Jeśli chcesz zaoszczędzić, nie tracąc na jakości zadzwoń do siedziby naszej firmy.

Wszelkie pytania dotyczące działania sprzętu oraz zgłoszenia usterek prosimy kierować pod numer tel.:

(022) 620 06 98
(022) 620 48 58
(022) 620-15-72
fax :(022) 620-01-47
w godzinach od 8.00 do 17.00.
serwis@leterus.com.pl

Zapewniamy:

  • czas reakcji serwisu - maksymalnie 3 godziny
  • w razie konieczności udostępnienie urządzenia zastępczego
  • dostęp do najnowszych materiałów z zakresu obsługi najwyższej jakości usługi
  • konkurencyjne ceny
  • dostarczanie oryginalnych materiałów eksploatacyjnych
  • dostarczanie objętych gwarancją zamienników oryginalnych materiałów eksploatacyjnych
  • natychmiastową dostawę na terenie Warszawy
  • bezpłatne porady i ekspertyzy techniczne
  • profesjonalne doradztwo przy doborze sprzętu
  • umowy serwisowe