Premium Prestige

Pakiet Premium Prestige to nasza najnowsza propozycja. Jest to oferta specjalna, polegająca na priorytetowym świadczeniu usług serwisowych. Uruchomiliśmy ją z myślą o tych klientach, którzy chcą sobie zapewnić priorytetowe traktowanie, lub tych którzy nie mogą sobie pozwolić na najmniejszy nawet przestój w swoim biurze.

Na czym to polega?

W pakiecie tym znajduje się także propozycja umowy materiałowo serwisowej tzw. Całkowity Koszt Obsługi Maszyn ,która polega na obsłudze serwisowej urządzeń będących na wyposażeniu klienta oraz bezpłatnego dostarczania wszystkich części i materiałów eksploatacyjnych niezbędnych do naprawy i prawidłowego działania urządzeń w ramach stałej opłaty.

Co daje zawarcie umowy Premium Prestige?

Zawarcie umowy na pakiet Premium Prestige oznacza uzyskanie natychmiastowego serwisu w każdej chwili, gdy klient tego potrzebuje: 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Jest to niezastąpiona usługa dla firm, które nie mogą sobie pozwolić na najkrótszy nawet przestój spowodowany awarią sprzętu. Polecamy ją także tym, którzy muszą mieć pewność uzyskania natychmiastowej pomocy tylko przez pewien okres.

Jeżeli zdecydujesz się skorzystać z oferty Premium Prestige, będziesz mieć całkowitą pewność, że żadna awaria nie spowoduje problemów w Twojej pracy. Wystarczy, że do nas zadzwonisz, a serwis niezwłocznie przystąpi do usunięcia usterki.

Zapytaj o szczegóły

KONTAKT DO DZIAŁU HADLOWEGO:

(+48 22) 620-48-58

(+48 22) 620-06-98

(+48 22) 620-15-72

fax: (+48 22) 620-01-47

e-mail: bogusia@leterus.com.pl, agnieszka@leterus.com.pl,
piotr@leterus.com.pl

 
 
  Zapraszamy
do naszego
Biura Handlowego
w Warszawie
przy ul. Siennej 90