Premium Prestige
Pakiet Premium Prestige to nasza najnowsza
propozycja. Jest to oferta specjalna, polegająca na priorytetowym
świadczeniu usług serwisowych. Uruchomiliśmy ją z myślą o tych klientach,
którzy chcą sobie zapewnić priorytetowe traktowanie, lub tych którzy
nie mogą sobie pozwolić na najmniejszy nawet przestój w swoim biurze.
Na czym to polega?
W pakiecie tym znajduje się także propozycja
umowy materiałowo serwisowej tzw. Całkowity Koszt Obsługi Maszyn
,która polega na obsłudze serwisowej urządzeń będących na wyposażeniu
klienta oraz bezpłatnego dostarczania wszystkich części i materiałów
eksploatacyjnych niezbędnych do naprawy i prawidłowego działania
urządzeń w ramach stałej opłaty.
Co daje zawarcie umowy Premium Prestige?
Zawarcie umowy na pakiet Premium Prestige
oznacza uzyskanie natychmiastowego serwisu w każdej chwili, gdy
klient tego potrzebuje: 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
Jest to niezastąpiona usługa dla firm, które nie mogą sobie pozwolić
na najkrótszy nawet przestój spowodowany awarią sprzętu. Polecamy
ją także tym, którzy muszą mieć pewność uzyskania natychmiastowej
pomocy tylko przez pewien okres.
Jeżeli zdecydujesz się skorzystać z oferty
Premium Prestige, będziesz mieć całkowitą pewność, że żadna awaria
nie spowoduje problemów w Twojej pracy. Wystarczy, że do nas zadzwonisz,
a serwis niezwłocznie przystąpi do usunięcia usterki.
Zapytaj o szczegóły
KONTAKT DO DZIAŁU HADLOWEGO:
(+48 22) 620-48-58
(+48 22) 620-06-98
(+48 22) 620-15-72
fax: (+48 22) 620-01-47
e-mail: bogusia@leterus.com.pl,
agnieszka@leterus.com.pl,
piotr@leterus.com.pl |