Dzierżawa

Na czym polega dzierżawa?

Klient otrzymuje urządzenie na okres od kilku miesięcy i co miesiąc opłaca czynsz za jego użytkowanie.

Dlaczego warto skorzystać z tej formy użytkowania sprzętu?

  • Miesięczny czynsz jest jedynym wydatkiem, jaki klient ponosi.
  • Przez cały okres wynajmu urządzenie pozostaje własnością naszej firmy i jest objęte bezpłatną, pełną opieką serwisową, a użytkownik nie ponosi żadnych kosztów związanych z eksploatacją.
  • Dzięki temu wszelkie ewentualne problemy związane z jego użytkowaniem są naszymi problemami, a nie wynajmującego.
  • Zasady zawierania umowy i zawarte w niej warunki są bardzo proste i korzystne dla klientów.
  • Opłata za dzierżawę jest kosztem uzyskania przychodu, a więc pomniejsza podatek dochodowy.
  • Wysokość opłat zależy od ilości wykonywanych miesięcznie kopii, którą klient deklaruje przy podpisywaniu umowy.
  • Brak niespodzianek w postaci nagłego znacznego kosztu naprawy w najmniej spodziewanym momencie.
  • Bez konieczności długookresowej amortyzacji

W wielu przypadkach dzierżawa okazuje się rozwiązaniem tańszym niż zakup urządzenia i wzywanie do każdej usterki serwisu. Jest to doskonałe rozwiązanie np. dla szkół: nie wydając dużych pieniędzy, szkoła może zapewnić swoim uczniom dostęp do kopiarki, czerpiąc z tego dodatkowy zysk. Dzierżawa jest również korzystny dla firm i instytucji, które potrzebują urządzenia tylko w pewnych okresach, np. w związku z konferencjami czy zjazdami.

Opieka serwisowa nad wynajętym urządzeniem obejmuje:

  • regularne przeglądy i konserwacje (co 2-3 miesiące, w zależności od typu urządzenia)
  • szybką likwidację wszelkich usterek (niezależnie od czasu trwania i stopnia skomplikowania naprawy)
  • dostawę wszystkich materiałów eksploatacyjnych potrzebnych użytkownikowi (części, podzespołów, tonerów)
  • w wyjątkowych przypadkach zapewnienie urządzenia zastępczego.

Zapytaj o szczegóły

KONTAKT DO DZIAŁU HADLOWEGO:

(+48 22) 620-48-58
(+48 22) 620-06-98
(+48 22) 620-15-72
fax: (+48 22) 620-01-47
e-mail: bogusia@leterus.com.pl, agnieszka@leterus.com.pl,
piotr@leterus.com.pl

 
 
  24H / 7 dni
Całodobowy
Serwis techniczny
już w pakiecie
Premium Prestige